Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Micra KII -00 turvavyö taakse

Aloittaja Georges Bar, syyskuu 25, 2013, 16:26:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Georges Bar

Katsastuksessa tuli juuri hylky ripsaantuneen turvavyön johdosta, vyö on vasen takana. Käykös tähän nyt sitten kaikki KII mallin vyöt vai onko vm kohtaisia eroja?

Olisiko kellään myydä vasenta turvavyötä? 8-)

Mies

On myydä vöitä, kolmeko noita nyt oon purkanu. Mitä mulla noita on ollu koko vuosimallien kirjoa niin samoilta ne vyöt on näyttäny.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Georges Bar

LainaaOn myydä vöitä, kolmeko noita nyt oon purkanu. Mitä mulla noita on ollu koko vuosimallien kirjoa niin samoilta ne vyöt on näyttäny.

Minkä ikäisistä autoista ne on? Paljon ajattelit pyytää?

Georges Bar

Vyö nyt hommattu romikselta 30e...mutta mutta, asennus ei ollutkaan sitten niin yksinkertaista kun oletin? :-/ Laiton rullapaketin kiinni tavaratilassa olevaan omaan paikkaansa ja ruuvasin kiinni, noh, siihenasti kaikki ok, mutta nyt sitten vyö ei liikku kirveelläkään milliäkään siitä rullasta? Avasin sen sivussa olevan muovikannen ja ajattelin että josko sieltä vikaa löytyisi,,,,jousivanne sieltä sitten pamahti hienosti päin näköä :-[  Onkohan missään räjäytyskuvaa tästä paketista?

Kyllä se harmittaa kun luulee että tuosta noin vaan paikalle ja käyntiin, ja sitten totaallinen kaaos tapahtuu >:(

Georges Bar

Nyt jo monta tuntia yrittänyt rullata takaisin tätä ohutta jousivannetta tähän keskiöön ja aina kun asetan kantta päälle jousi pahahtaa sykkyrälle?? ja taas uudelleen kerimään jousta keskiön ympärille >:(  Harmittaa kun hätäilin ja avasin väärän kannen, kannessa luki: Do not remove. :-[

Mies

LainaaNyt jo monta tuntia yrittänyt rullata takaisin tätä ohutta jousivannetta tähän keskiöön ja aina kun asetan kantta päälle jousi pahahtaa sykkyrälle?? ja taas uudelleen kerimään jousta keskiön ympärille >:(  Harmittaa kun hätäilin ja avasin väärän kannen, kannessa luki: Do not remove. :-[

Parikymppiä ois lie hyvä raha, sulla on tainnut asennusvirhe käydä kun et saanut toimimaan alunperin.

Ja ovat nuo mun vyöt autoista väliltä 93-98.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

BA

Käytettyä turvavyötä kun asentaa, kannattaa ensin heilutella sitä koteloa niin kauan että se kuula sisällä alkaa liikkua kunnolla ja vyö alkaa toimia. Joskus joutunu ottaan pari kertaa uusiks kun kuula on jumissa toisessa päässä. Kevyt koputtelukin voi vapauttaa.

Kyllä sen jousen kasattua saa, mutta vaatii vähän kellosepän konsteja ja varmaan hiukan työkalujen muokkausta..  :P

Georges Bar

Dodiin! Hain aamusta purkaamolta taas uuden vyökelan 30e, se tuntui heti toimivan täydellisesti, kiinnitin sen autoon ja kävin kottorilla hakemassa leiman :) Asennuksessa ei ollut mitään ongelmaa tämän kappaleen kanssa?

Illalla kun yritin vielä kotosalla kasata sitä hemmetin jousivannetta sinne kuppiin ja huomasin kantta laittaessani että ei mennyt taaskaan oikein kohdilleen, paiskasin piruttaan koko paskan lattialle ja jesus kun paukahti osat erilleen ja kansi kohti kattoa ja vanne kohti keittiötä :D