Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Micra K10 käyntiongelma

Aloittaja miikapp, syyskuu 10, 2013, 15:03:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miikapp

Joo elikkä tommonen vm.87 micra ei käy tyhjäkäyntiä. Ryyppy päällä toimii hyvin ja pyörii mutta automaattiryypyn lähdettyä pois päältä ei kestä enää käynnissä ilman kaasua. Jos sammuu niin käyntiinlähteminen on heikkoa. Mikä mahtais olla..?? kaasaria avattu monesti jo ja putsattu ja imusarjan tiiviste vaihdettu ja kaasarin ja imusarjan tiiviste myös..

Zuunah

Pysyykö lämpösenä paremmin käynnissä? Mulla oli vähän samantyylistä ongelmaa ja johtui justiinkin tuon ryypyn jumiutumisesta. Korjaantui putsaamalla osat.