Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

p11 pissapojan sulake?

Aloittaja akkuhappo, syyskuu 06, 2013, 08:49:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

akkuhappo

Terwe, lopetti pissapoika toimimasta edessä ja takana, (nestettä on tänx) ei sulakkeisiin oltu kuitenkaan eritelty washeria ja pyyhkijät toimivat normaalisti. nopea kysymys siis tietäville, onko pissapoika samoissa sulakkeissa kun pyyhkijät jolloin moottori ois kämähtänyt, vai onko p.pojan moottorille kuitenkin oma sulake? 

Edit, siellähän se olikin konehuoneessa se sulake sitten, ja ehjä.. eli luultavasti on moottori sökö, varmaan sama pumppu hoitaa etu ja takaikkunat

Tero-75

Jep, sama pumppu etu- ja takalasille. Pumpun pyörimissuuntaa muuttamalla määrätään kumpaan suuntaan ruiskii.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76