Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera 2.0 käyntihäiriö

Aloittaja Nakke Nahkafagotti, elokuu 18, 2013, 17:25:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nakke Nahkafagotti

Eli kyseessä vuoden 2000 2.0 bensa automaatti. Tyhjäkäyntiä käy hienosti mutta ei kestä yli 2000rpm kierroksia. Tuntuu aivan kun tukehtuisi tai ei saisi bensaa tms. Nyt hyviä ideoita kehiin.
"Ahdista mersukuski ajovirheeseen"

Nakke Nahkafagotti

Bensapumppu vaihdettu. Ei vaikutusta.
"Ahdista mersukuski ajovirheeseen"

matti43

Ilmamassamittari viallinen.
Matti ruotsista.