Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Primera 2,2 Di -02 Travell

Aloittaja Georges Bar, elokuu 29, 2013, 08:41:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Georges Bar

Autolla ajettu n 400tkm ja kytkin tuntuu olevan ehkä finaalissa, tai se on siis todennäköisesti jo edelliseltä omistajalta säädetty loppuun. Millainen savotta on vaihtotyö? Onko kyseessä suurikin ja aikaa vievä operaatio ja paljonkos levy ja asetelma maksaa, katsoin äkkiseltään että Motonetissä olisi paketin hinta n 250e?

Kytkin kyllä siirtää hyvin vaihteet, mutta siinä on varsin pieni liike ja oikeastaan irroittaa lähes heti kun kytkintä alkaa nostamaan.

OH2KV

Lainaa

Kytkin kyllä siirtää hyvin vaihteet, mutta siinä on varsin pieni liike ja oikeastaan irroittaa lähes heti kun kytkintä alkaa nostamaan.
Kytkintä nostamalla mun autoissa saa vetoa päälle, eli kytkimen kiinnikytkeytymistä, ei irroitusta.
T-Fordi taitaa olla ainoita ajoneuvoja joissa kytkin toimii juuri noinpäin. Siksi sille vaadittiin jopa oma kuljettajantutkinto 20-30 luvuilla.

Siis hieman selkeyttä näihin viankuvauksiin.

Irrottaako kytkin polkimen liikeradan alemmassa osassa, vai ylemmässä?
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Alppu

Lainaa
Kytkintä nostamalla mun autoissa saa vetoa päälle, eli kytkimen kiinnikytkeytymistä, ei irroitusta.
T-Fordi taitaa olla ainoita ajoneuvoja joissa kytkin toimii juuri noinpäin. Siksi sille vaadittiin jopa oma kuljettajantutkinto 20-30 luvuilla.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

OH2KV

Lainaa
Mikä järki lainata ilman omaa sisällöntuotosta????

Georges Bar

Lainaa

Mitään muuta niin inhoa kun viisastelua! Tiesit mitä kuitenkin ajoi takaa ja alat viisastelemaan?

OH2KV

P**kat mä mitään viisastele. Edelleenkin kysyin onko kytkimen toiminta-alue ylhäällä vai alhaalla. Ei voi olla vaikeaa vastata.

OH2KV

Lainaa
Kytkin kyllä siirtää hyvin vaihteet, .
Viisastellaan, kun kerran toivotaan. Mulla ei kytkimen käyttö vaihda vaihteita, ei, vaikka joskus viitosvaihdetta toivoisikin....