Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

maxima 2004 ilmastointi

Aloittaja pappa56, kesäkuu 14, 2013, 09:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pappa56

missä on ilmastoinnin poistoputki (tulee vettä lattialle)

Rasvanippa

...ai että missäkö...No se on tukossa!

Eli kun nostaa auton ylös (tai ryömii alle, niin pohjasta about keskeltä rintapellistä vähän taaksepäin, näkyy muovinen / kuminen putki. Sen ku rotsaa pyöränpinnalla tmv, niin taas vesi valuu. saa sen myös sisältä esiin, kun purkaa keskikonsolia ja sieltä kautta etsii. Voi puhdistaa perusteellisemmin, kun ottaa sisäkautta.