Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Romiksen autot paalataan Oulaisissa!

Aloittaja Alppu, toukokuu 20, 2013, 22:46:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

JuppeW

Näköjään ncf;n jäsenten puolelta lainattua tekstiä tuolla.. Mutta autojen sijainti on siikajoen revonlahti. Aattelin jo että oulaisten edesmenneet aarteet paalataan uudestaan  ;D
180B SSS 1975 yms.

Alppu

#2
Näyttäisi olevan mm. aika vähäruosteinen B11? Sunnyn keula.
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Tatu K.

Mitsu Celeste?  Coupe Cherry yhdessä kuvassa.

Pastori

#5
Joo tosiaan käytiin MrGallopin kanssa kattomassa nuo laanit. Nyt kannattaa toimia nopsaan, tuo neliovinen sata-AA + valkonen amppeeri lähtee 250€. Ei paha hinta kahdesta. Coupe Cherry oli ehkä parhaimmassa kunnossa noista, jos katotte tarkkaan tossa on kolme cherryä:

http://tinyurl.com/oyfkgvl

Ei päästy lähemmäs kattomaan kun tota kamaa oli niin perkeleesti, mutta varmaan ihan taskurahalla lähtisivät nuokin.
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tero-75

Kirjoituksestasi sai käsityksen että kuvassa piti olla Coupe-Cherry, mutta kaikki kuvassa olevat ovat tavallisia hatchbackeja.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Tero-75

Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Pastori

LainaaKirjoituksestasi sai käsityksen että kuvassa piti olla Coupe-Cherry, mutta kaikki kuvassa olevat ovat tavallisia hatchbackeja.

Joo, mun lauserakenteet ei aina saa äikänopettajan hyväksyntää  :D  Tossa se Kupee-sherry: http://tinyurl.com/pxbuwge

Ne kolme muuta Sherryä oli A12 koneella (tai näin herrasmies kertoi)
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tero-75

Kyllähän tuosta coupestakin toki kannattaisi kaikki erikois- ja pisteosat ottaa talteen jos vain mahdollista. Itselle on turhan kaukana ja vielä väärän värisellä sisustuksella.
Lisäksi edelleen toinen yksilö kiikarissa Helsingistä.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

HT94

Itekki käyny tsekkaileen nuita laaneja joskus, tunnen nuitten romujen omistajan jotenkuten. Valitettavasti ovat kokeneet paljon vandalismia ja ajanpatinaa  :-/ Mutta kyllä pisteosia on vielä paljon hyviä!  :)

vivamanTT

Viime viikolla hain tuolta Vauxhallin osia, ja huomennakin näillänäkymin tarkoitus mennä hakemaan tavaraa. Eli kaikki lähialueen harrastajat, nyt kannattas toimia! Pari Finniä, Cherryjä, 410 tai 411 Bluebird, 120Y, se eka malli, ja uudempia 140Y tms ja 100A:ita nyt ainakin löytyy Datsuneista, jotka ovat tuolla laanilla mikä tulee tyhjentää, ja osia pääsee ostamaan, koko autotkaan ei maksa paljoa. Paljon on autoja jo mennyt noista kuvista paaliin, ja osa kuvista on otettu laanilta, jota tyhjennys uhka ei koske.