Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

GA16DE käyntionglema. apua tarvitaan..

Aloittaja makzy, toukokuu 21, 2013, 09:45:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

makzy

elikkäs tommonen primeran rutku joka vastustaa nyt niin maan perkl.....
kaikki alkoi pienestä käynti ongelmasta, vaihoin puolahärdellin jonka jälkeen pelas taas hyvin.(ei käynny ollenkaan)

no sitten rupes taas käynti ongelmat piinaamaan, auto lähtee känytiin mutta kaasun kans.
ei pysy kännissä ilman kaasua.
otin vuoronperään joka sylinteristä tulpan johon irti ja auto käyntiin, kävi ihan samallailla vaikka olis kaikki johot ollu paikallaan. (koitin kartottaa mikä sylinteri jättää pelistä)
mittaristo meni täysin pimeeks.
virrat kun laittaa päälle niin p-pumppu käy todella pitkään.
viimekesänä laitettiin puolanjohot+ tulpat.
autossa tekniikan vaihto että ei mitään hajua paljonko moottorilla ajettu, ilmeisesti paljon kun savuttaa kun vanha 2-tahti.  ;D

eli tämmönen päänvaiva tällä kertaa.
voisiko esim. nokkaketju olla  venahtannu niin paljon että sotkee jo sytytystäkin?
venttiilivarren kumet kun vuotaa niin maan perkl, m-renkaat kartottunnu jumiin?

makzy

terveppäs kaikki tasamaan tallaajat, vika löytyi.
keikille tiedoksi jos ilmenee samallaisia ongelmia niin kannattaa tarkistaa päävirtasulake. :D

ihme vain että miksi startti yms muut pyörii normaalisti jos tuommonen osa porsii??  ;D