Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

2400 GT -73 ristinivelistä kysymys?

Aloittaja Tatu K., huhtikuu 07, 2013, 19:31:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tatu K.

Tietääkö kukaan käykö uudempien C110 C210 mallien voimansiirron ristinivelet vanhaan C10 Skylineen? Elikkä vetoakselien ja kardaanin.

esim. motonet
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/184006/8
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/184007/8

StanLaurel

Samat nivelet on.

Kardaaninnivel on sama ainakin 130, 411, 510, 521, 610, 620, 710, 720, 810, 910, A10, C10, C30, C31, C110, C130, C230, E23, G130, S30, SP-SR ...

ja vetoakselin 510, 610, 710, 810, C10, C30, C110, C130, C210, S30, S130
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Tatu K.


Pastori

(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tatu K.

LainaaOnko Vihannissa Skylle?  :o

On. Näitä on mulla kaksi samanlaista. Muuan viikko sitten hankin molemmat.

C 110 ratsuni

Paas laittaen kuvia näkyville kiitos.
primera 2,0 sport -00

mrgallop

#6
Gunnarin 27 ja 29 numeroiltaan taisivat olla. Siis kun nivelistä kyse.
1600SSS(PL510) jokunen
1800SSS(PL510) rallye/h
1600SSS(PL510) rallye/h
1600(PL510) muuan
1600(PL510) 2-dr se ainut suomikilpi
260z(s30)
Exät:
1600(VPL510)VAN
Maxima -87 3.0
King Cap 4WD 720
K11 -02

hmr66

taisi OD:lla olla kuvakin, jos ovat punainen ja harmaa
monimerkkiongelmainen moottoriurheilun sekakäyttäjä

OH2KV

Lainaa

On. Näitä on mulla kaksi samanlaista. Muuan viikko sitten hankin molemmat.
Liity kerhon jäseneksi.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Pastori

Sehän pitää käyä paikan päällä äimisteleen kun ovat näinkin nurkilla  :o
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tatu K.

http://s1275.photobucket.com/user/tatumoparman/library/HGLC10

Tuosta klikkaamalla muuan kuva. Pitäisi kai aloitaa uusi aihe näistä ite autoista. Nivel pulmaan sainkin ja apua.

mortica

Über hienoja ovat he. Oma topikki vaan autoista pystyyn  :).
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Tare

No siinähän ne on, kuin kaksi marjaa. 8-)
Tervetuloa klaaniin. :D
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

C 110 ratsuni

Johan on komioita katteeksi käy.Mulla olis joutilas varaosa katalooki.
primera 2,0 sport -00

Pastori

Makiaa! Siinä on kyllä harvinaista autoa kerrakseen, ja kaksin kappalein. Onko nämä ihan Suomi-autoja molemmat kun kerran vasemmalta ohjattavia?
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tatu K.

Kiitoksi kehuista ja kannustuksesta. Jatketaan juttua tuolla uudessa topicissa.

Suomi-autoja ovat.

Varaosa katalookki ois hyvä olla.

C 110 ratsuni

No senhän saat ostaa.Tulee hakemaan kun ei ole tuon pitempi matka,Oulun vappuajoihin esim.Petroolin kyytiin änkeydyt niin saa datsunin kyytiä ja hienoa tarinaa ja mukavaa seuraa.
primera 2,0 sport -00

Petrooli

LainaaPetroolin kyytiin änkeydyt niin saa datsunin kyytiä ja hienoa tarinaa ja mukavaa seuraa.

Juu kyllä passaa.
100A - E10 & 200L-HLC230 & 260c 2d ht-KHL330 & 280c 4d ht- KP430 &Micra - K11