Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Merkkiosaa vai tarviketta ?

Aloittaja eloz, huhtikuu 03, 2013, 20:09:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eloz

Tällaisista käyttämättömistä osista olisi kysymys, eli pesureilla olevat ajovaloumpiot. Akseloitu jotenkin umpion lasin keskelle ja pyörii ympyrää pyyhkien lasin. Onko usein tullut kellään vastaan, onko lisävaruste, nissan vai tarvike. Ei selviä itse osasta. Olettaisin että olisivat 120F 2 mallista ?  Toinen on B210 lisävalomaski, oliko yleinen aikoinaan ja oliko tarvikeosa ?
     

C 110 ratsuni

Ruottissa oli pakollinen valon pesin,siellä noita umpioita ainaskin on ollut.Moottori on ollut keskellä maskintakana.
Kuva maskista niin tietäs sanoa.
primera 2,0 sport -00

mortica

#2
Lampunpesimet on Nissanin orkkistavaraa, Suomessa ollut saatavana lisävarusteena.



Nää pesimet on liikkunut niin paljon ympäriinsä tapahtumissa, oishan nuo nyt pitänyt näkyä  ;D.
B11, 410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

cedricfan

LainaaToinen on B210 lisävalomaski, oliko yleinen aikoinaan ja oliko tarvikeosa ?

Mitäs nuo "lisävalot" ovat? Sumareita, pitkiä vai muuta? Valojen merkinnät?
Joissain muiden maiden versioissa kun on ollut maskissa valaisimia, joita ei meillä ole.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

C 110 ratsuni

Sitpä varten kuvaa olen vailla maskista,on useamman mallista orkkista ja lähes kaikissa on ylimääräinen lampunpaikka jota meillä ei ole alumperin käytössä.
primera 2,0 sport -00

eloz

Hellan settejähän nämä näköjään ovat, löyty vielä 1980 Sunnyynkin valomaski, keltaisilla laseilla ovat.