Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nats

Aloittaja petsku, maaliskuu 30, 2013, 10:26:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

petsku

akun navan irroitus johti siihen että auton nats kytkeyty päälle ja ei käynnisty ollenkaan auto on primera vm00 1,8 että onko kenelläkään tietoa miten saisi nats systeemin pois päältä tai ohitettua että saisi auton käyntiin.. olen kokeillut ohjekirjan 15min odotusta avain on asennossa mutta tämä ei auta mitään.. nats merkkivalo ei sammu ollenkaan vaikka virrat olisi päällä yli 20min.. ja olen koittanut jo vaikka mitä konsteja ja mikään ei tunnu toimivan... apua kiitos

Desperate child

Tuossa ei taida olla sitä ominaisuutta että saa avaimen "uudelleen" opetettua laittamalla virran päälle 2sek pois 2sek pariin kertaan, mikä ainaki uudemmasta rimerasta löytyy, se olis varmaa ohjekirjassa neuvottu.. Ootko koittanu toisella avaimella ja niin ettei avaimesta roiku mitää avaimenperää tai muita avaimia? Jossai laitteissa myös keskuslukon rämppääminen antoi auton käynnistää, mutta menee jo ihan arpomiseks.

Muuten tuota NATS:ia ei pysty laittaa pois päältä/ohittaa, paitsi Nissanin Consult diagnostiikka työkalulla. Ainakaan minun tietääkseni.
Nissan Cherry 1,5 Turbo '84
Nissan Laurel 2,0SGL ´86
Nissan Sunny 1,5GL '86, 1,5GL '85, 1,6LX '89
Nissan X-Trail 2,5 '05
Kawasaki GPZ750R '86 & Solifer SM 50cc '81

petsku

joo olen koittanu toisellakin avaimella ja tosiaan ei muutoksia käynnistykseen.. ohjekirjas olis joki 15min odotus neuvo virrat on asennossa ja 5sec lock asennossa ja käynnistys mut ei toimi sekään.. täytyy ilmeisesti sitten hinauttaa johonkin piuhalle se että saapi sen natsin pois päältä =(

doope

kokeile virrat päälle 5s virrat pois 5s ja käynnistys.
ja jos ei vieläkään starttaa kokeile 5s on, 5s off, 5s on, 5s off, 5s on , 5s off ja starttaus.

petsku

eipä toiminut tälläkään konstilla =(

espi

Eikös se maahantuoja auttaisi? Itse ainakin Primeraan saatiin koodit kysymällä...

Goolettamalla löytyy tämmöistä:
"merkkiliikkeen ohjeistukset tähän laittaa:

ovet auki(ei lukossa), ikkuna auki(kengän irrotus voi lukita keskuslukon), akun - kenkä hetkeksi irti, kenkä takasin.
kaukosäätimellä ovet lukkoon,ovet auki, avaimet virtalukkoon, ovet lukkoon ,auki, virta päälle käyntiin.

itsellä ei tuo auttanut vaikka monta kertaa teki.
starttaus vaihde päällä jonka jälkeen pykälä pois ja avaimesta käyntiin kuin palmun alta 8)
toimii molemmilla avaimilla,
mikä lie ollut murheena mutta nyt pelaa."

petsku

juu espi olen jo ehtinyt koittaa nuo tekniikat löysin sinun tekstit jo aikasemmin ja yritin molemmat taktiikat mutta en saanut muuta kun akun melkein tyhjäksi :\

petsku

ja tosiaan mulla on ne koodit tossa kirjassa ylhäällä mutta mitäpä niillä teen kun tarvisi saada huoltoon se mutta hinaus hommiin menee vissii.

Whee

-