Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

dassuni savuttaa

Aloittaja artokanniainen, maaliskuu 25, 2013, 10:03:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

artokanniainen

voiskohan olla venttiilin ohjarinkumeissa vika ku syö öljyä ja pakoputken kautta pukkailee vähän mustaa lumeen ku laittaa käyntiin ja onko a12 moottorit jakoketjulla?

BA

On ketjulla.

Kaasarikone lykkää mustaa "vettä" talvikelillä putken päästä aina, varsinkin ryyppy päällä.
Jos lämpimänä savuttaa sinistä niin on vikaakin.

C 110 ratsuni

Pieni lisäys BA:n vastaukseen.Niin,mustaa putkesta,on polttoainetta liikaa palotilassa.Sinistä putkesta,on liikaa öljyä palotilassa.
primera 2,0 sport -00