Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

n13-n14 sunnyn 4wd voimansiirto b13 100nx:ään

Aloittaja HRemes, tammikuu 29, 2013, 14:39:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HRemes

Onko kukaan tehnyt suomenmaalla tällaista "swappia"?
Jenkkilässä muutama 100nx:stä tehnyt 4wd laittamalla sunnyn voimansiirron.  8-)

Kuinka paljon laki tulee vastaan täällä päin maailmaa?  :(

Ja siis ihan GA16DE myllyyn ois suunnitteilla tuollane jos vaan jostain löytää 4wd tekniikan  ::)
Nissan 100NX -94 GA16DE

Tero-75

Eipä ole tullut tietoon että kukaan olisi moista tehnyt, joten suosittelen ottamaan yhteyttä joko lähimpään katsastuskonttoriin tai kysymään suoraan TraFilta asiasta.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Flame

Tiedossa ei ole ja tekniikka on otettu taatusti nimenomaan n14 gti-r:stä jos se jostain on otettu, sillä n13 nelivetotekniikoita ei sielläpäin pahemmin ole.
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

Tare

#3
N14-mallia on tehty nelikkona GA16DS ja _DE versiona. Tuotu eurooppaan, ja tuo swamppi B13:een ei pitäisi olla kovinkaan vaikea.
Tuo prosentti raja on se haastavin, ettei tarvitse veroja uudelleen maksaa. :-/
Käynti konttorilla auttaa tähän. Kysymään. ;)
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

AkiH

Miten lienee NX:n pohjan muodot, lieneekö valmiina tilaa nelivetovehkeille? Tai no, peltiähän voi aina muokata sopivaksi.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Tare

Noihin kori eriäväisyyksiin en ole vielä kerinnyt perehtymään, kun alkoi kiinnostamaan tuo nelivedon kanssa käytetty laatikko, on samaa mallia kuin dieselissä. :-/
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"

ASaari

#6
Ei tarvii prosenteista olla huolissaan. Nykysäännöksillä voi vaihtaa esim. moottorin, voimansiirron sekä akselistot kokonaisuudessaan ja prosentit jää silti kolmeenkymmeneen. Ks. osaluettelo linkistä.

https://lomake.fi/b/ec/index.cgi/download?s=A3dCa5QRDcUd8UZ&id=3945%2FC3E241AB7E618120B8D64006A438A023&type=statics
Datsun L510 -69 L16 (projekti)
Datsun 1000 Van -68
Chevrolet El Camino -59
Astra 2.0 16v ryhmä F
Kawasaki ZX10 -88
Datsun 120Y L18 JM
Fiat Ducato 2.5 TD -97
Chevrolet Opala Caravan 3.8 -78

ASaari

LainaaEi tarvii prosenteista olla huolissaan. Nykysäännöksillä voi vaihtaa esim. moottorin, voimansiirron sekä akselistot kokonaisuudessaan ja prosentit jää silti kolmeenkymmeneen. Ks. osaluettelo linkistä.

https://lomake.fi/b/ec/index.cgi/download?s=A3dCa5QRDcUd8UZ&id=3945%2FC3E241AB7E618120B8D64006A438A023&type=statics

Ei näköjään toimi suoraan toi linkki, mutta tuolta: //www.suomi.fi/asiointi ja haku-kenttään osaluettelo niin löytyy.
Datsun L510 -69 L16 (projekti)
Datsun 1000 Van -68
Chevrolet El Camino -59
Astra 2.0 16v ryhmä F
Kawasaki ZX10 -88
Datsun 120Y L18 JM
Fiat Ducato 2.5 TD -97
Chevrolet Opala Caravan 3.8 -78

toukopouko

Saako vetotapaa muka muuttaa vähäpäästöisessä autossa? (ellei mallisarjassa oo jo vastaavaa )

Ikuisuusprojektit: N12x2, T12x2, F10,B11,S13
Käyttikset:
B310, f-astra

HRemes

No sen verran olen kerinnyt tutkailla, että se menee ihan heittämällä kardaanit ja takaakselit sun muut.
Pakoputkee joutuu muokkaan kun se mokoma kulkee siinä "kardaanitunnelissa".

Pitääpäs kysästä konttorilta samalla kun tässä parin kuun sisällä käyn leimalle näyttämässä tuota näksää.
Nissan 100NX -94 GA16DE