Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Kiekkamittari King cappiin

Aloittaja Polvasti, helmikuu 09, 2013, 01:10:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Polvasti

Ottako laittaneet kieroslukumittaria Kingcappiin, päivällä tiirailin laturia mutta en huomannut siinä mittariliitäntää, oliko huono näkö vai eikö näissä ole liitäntää mittarille?