Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

A12 "saastekansi"

Aloittaja vilho, tammikuu 22, 2013, 18:50:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vilho

Eli oli a12 lohkonpäällä tämä niin sanottu saastekansi jossa on kanava joka yhdistää kaikki sylinterit ja se kanava tulee termarinkotelon viereen.onko tällainen kansi hyvä vai huono viritys aihio?,ainakin imusarjassa oli aivan erilainen kiinnitys kanteen kun normi a10:ssä muuten kanavat oli pyöreät.

vilho

Eikö kellään kokemusta kannesta?,harvinainen?

ILVES-Joe

Eipä ole tuollaisia kansia vastaan tullut.  :-?
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/