Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Jarrupääsylinterin Etsimistä

Aloittaja Jape4x4, marraskuu 26, 2012, 23:08:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jape4x4

Eräässä projektissa ois mulla tollasen -92 skylinen (ei abs) jarrutehostin ja huomasin että tuo jarrupääsylinteri ottaa koriin kiinni eikä mahdu siis paikalleen. En viittisi alkaa koriin tekemään lovea tolle vaikka pienestä on kiinni. Mistähän nissanista tohon kävis lyhyempi? Oon aivan varma että jostain käy. Bluebird?
Joku 14cm tai alle ois hyvä.
Kiitos vastauksista jo etukäteen  :D



L28 Patrol
LD28 Patrol
LHD R32 Skyline

Jape4x4

#1
Nopealla vilkaisulla pihalla olevassa Maxima J30ssä on saman pituinen sylinteri, mutta vois käydä kun siinä ei ole tota paksua osaa mikä on mulla:




Ideoita otetaan vastaan  :) Ja oiskohaa kellää mittoja 200sx sylinteristä?
Kaveri oli just mitannu niin sen jdm 300zx ttssä on myös 15,2 sylinteri ja ilmeisesti sama ku mulla  :(
L28 Patrol
LD28 Patrol
LHD R32 Skyline

StanLaurel

Mulla on uusi saman näköinen sylinteri kuin tuossa kuvassa, mutta ilman tota paksunnosta.
Ei tietoa mihin kuuluu kun pakkaus on hävinnyt joskus, kyljessä taksti BM44-71 NABCO 15/16.
Putkien lähdot etummainen ylöspäin ja takimmainen n. keskeltä sylinteriä vasemmalle.
Mitat samat kuin ensimmäisessä viestissä olevassa kuvassa. Hinta 20€, Hyvinkäällä.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Markus.

#3
Lainaa

Ja oiskohaa kellää mittoja 200sx sylinteristä?
(

Sama mitta siinäkin, mutta paksunnos ja putkilähdöt toki LHD-malleissa kuvastasi poiketen moottorin puolella.

Jape4x4

#4
LainaaMulla on uusi saman näköinen sylinteri kuin tuossa kuvassa, mutta ilman tota paksunnosta.
Ei tietoa mihin kuuluu kun pakkaus on hävinnyt joskus, kyljessä taksti BM44-71 NABCO 15/16.
Putkien lähdot etummainen ylöspäin ja takimmainen n. keskeltä sylinteriä vasemmalle.
Mitat samat kuin ensimmäisessä viestissä olevassa kuvassa. Hinta 20€, Hyvinkäällä.

onko 3tta lähtöä? pitäs olla niin voisin ostaa kokeiltavaksi  :)


juu sx sylkyn mitat tiedossa nyt myös. eilen selvittelin  :)

jotenki on tosin vieläkin sellanen tunne että toi mötikän "poisto" ei riitä vaan ottaa siltikin kiinni koriin, saas nähä. tuntuu että jokainen nissan sylinteri on sen noin 15,2cm.  >:( joku pitää ostaa kokeiluun kuitenkin.
L28 Patrol
LD28 Patrol
LHD R32 Skyline

StanLaurel

Lainaa
onko 3tta lähtöä? pitäs olla niin voisin ostaa kokeiltavaksi  :)

Ei ole kuin kaksi lähtöä.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

Jape4x4

Lainaa

Ei ole kuin kaksi lähtöä.

no voe #!@#¤% hmmm  :(
L28 Patrol
LD28 Patrol
LHD R32 Skyline

Jape4x4

L28 Patrol
LD28 Patrol
LHD R32 Skyline

Jape4x4

L28 Patrol
LD28 Patrol
LHD R32 Skyline