Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

ap 500 vakionopeuden säädin

Aloittaja timo909, tammikuu 18, 2013, 20:15:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

timo909

elikkä semmosta kysyisin kun ostin vähän aikaa sitte p12 farkku primeran.ja huomasin että siinä on jälkiasennettu vakionopeudensäädin. (ap 500). mutta kyseinen vakkari ei toimi.  tutkin sitä ite pikkusen niin kun painan ratissa olevaa kaukosäädintä niin ap 500 omaan ohjain yksikössä vilkahtaa punainen valo. ja kaasupolkimelta lähtee vaijeri konehuoneessa olevaan laatikkoon jonka sisällä on moottori jonka pitäisi vetää vaijeri sisään päin kun painat set nappia.voisko vika olla moottorissa.

jip59

Tuohon kysymykseen en suoraan osaa vastata enkä jaksanut googlen hausta alkaa kaikki juttuja lukea mutta kun laittoi hakuun Liteon ap 500 niin alkoi juttuja löytymään.
Exät: B10 -67, B10 -69, B110 -70, B110 -72, KLB110 -73, K11 -96, Nykyiset: K10 -89, K10 -87, K10 -93, K11 -97 "Ratamicra", N16 -03

timo909

elikkä semmosta kysyisin vielä että onko kenelläkään tietoa mihin menee kyseisen vakkarin nopeusanturi. kyseessä p12 automaatti primera -02  2.0

Rahu

Olikohan se niin et ton ikäses nopeus pulssi otetaan radion takaa..... ei kyl muista aiva varmaksi mut joka tapaukses se on auton omasta järjestelmästä nopeus pulssi. ja vikaa niis on ollu yleensä kytkinpoljin katkaisijassa.... :o Ja kato et takavalot toimii oikeen ei maadoitus häiriöitä  ;)
perillepääsy ei ole tarkoitus vaan matkanteko.MB E -10,Nissan Skyline GTST ja GTR -92, Datsun 610 180B HT -74, Datsun Laurel -86(c31),Opel Kadett coupe -76, Silvia 1,8turbo-84,200sx s13 ja 350Z -04,