Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan PickUp D22 dieselin kestävyys?

Aloittaja MikaT, tammikuu 16, 2013, 20:34:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MikaT

PickUp autoa etsiskelen ja uudempikoppaisia D22 Nissaneita on myynnissä aina välistä edullisemmin kuin vanhempia D21 PickUppeja.
Olikos näissä D22 malleissa jotain pahoja moottoriongelmia olemassa? Jos autolla on päästy yli 200tkm niin onko moottori jo aivan räjähdystä vaille valmis. D22 lienee mukavampi ajella kuin D21?

Timppa

käsittääkseni ongelmat moottoreissa alkaa vasta 2000 vuosimallista ylöspäin  :-? joku voi korjata jos olen väärässä :-X
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).datsun 720 king cap 4wd+2wdx2
datsun 220c -79&-77 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004

take

Ongelma koskee YD25 koneita ja on alimitoitetut kampilaakerit. Jos kone ei vielä ääntele, korjaus on helppo: Öljypohja pois ja uudet kampilaakerit. Ajoissa vaihtamalla ei vaurioita pääse syntymään ja tuhoa-se-itse asentaja selviytyy muutamilla kympeillä/satasilla. Älä kysy kuinka vaikea öljypohja on irrottaa. :-X Joissakin yksilöissä on myös jakoketjuongelmia ilmennyt. Melko susi kone on se.

Joskus ACL valmisti kisakäyttöön tarkoitettuja vahvempia laakereita tuohon mutta liekö jo lopetettu kannattamattomana kun ei tunnukaan löytyvän?

Itse kyllä katselisin TD25+turbo varustettua pikkaria mieluummin. Paljon vähemmän harmeja.