Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan cherry diesel kysymys?.

Aloittaja vilho, tammikuu 10, 2013, 22:12:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vilho

Eli Nissan cherry diesel koneella (1,7) mistä hitosta näitä enää löytää siis ihan liikenteessä olevaa joka olis vielä myynnissäkin  3D malli tietty :D tuntuu ettei siis ihan mistään löydy. Kyllä harmittaa kun joku 4-5vuotta sitten yhellä purkaamolle tuotiin kyseinen auto romutettavaksi,enkä hoksannut pelastaa sitä talten :(

take

Jaa-a. Varmaan myydyin malli oli 1,3 GL. Diesel-cherryjä en muista ihan viime aikoina minäkään tavanneeni. B11 sunnyjä enemmän taidettiin myydä dieselinä. Niitä löytyy vieläkin. ;)

AkiH

Liekö siellä Kiteen huoltopisteellä vielä tallessa se yksi harmaa kolmiovinen, joka oli pitkään myynnissä Nettivaraosassa.

Siis tuo:

Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

vilho

Olihan muita vissiin jokunen suomenmaassa.tuolla oli muistaakseni aika suolainen hinta vai muistanko väärin? 8-)

Scally

töissä käyn kiteellä . pitäiskö käydä tarkastamassa onko tallessa

toukopouko

LainaaOlihan muita vissiin jokunen suomenmaassa.tuolla oli muistaakseni aika suolainen hinta vai muistanko väärin? 8-)

Joo 900e siinä oli hintaa pidemmän aikaa. Jotain pientä ruttuakin oli lokarissa.
Ikuisuusprojektit: N12x2, T12x2, F10,B11,S13
Käyttikset:
B310, f-astra