Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P10 vikaa

Aloittaja lindinen, tammikuu 07, 2013, 11:24:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lindinen

virtalukon pohja hajosi ja virrat olivat hukassa.
virtalukko vaihdettu, mutta ei lähde silti käyntiin, valot syttyivät koetauluun. Voiko olla vääränlainen virtalukko(mallia motonetti nykyinen)? starttaa kuitenkiin ripeästi ja hörähti käyntiin 3pytyllä kun katoin kipinää mutta sammui 2-3s päästä. natsin valo sammuu kun kokeilee käynistää. Uusittu virranjakankansi ja pyöriä, puola, akku, laturi, virtalukko ja katottu kaikki liittimet nipsut ovat paikoillaan ja akun kengät sulakkeet.

mertsi1

mikä vuosimalli ja millä koneella? paljonko ajettu?

lindinen

Joo eka postaus niin kaikki unohtu. Eli kyseessä oli p 10 sri -96 20De  reippa 270tkm ja vika selvis kosketus haikkä tai kosteutta oli jossaki piti vain kuivatella yön yli niin lähti käyntiin mutta löysin viel trhottle sensor vikakoodin ja oisko ollut nakutuksen tunnistin.