Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

sunnyn etuiskarin yläosa sökönä

Aloittaja ES1866, tammikuu 09, 2013, 21:22:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ES1866

elikkä se lautanen/laakerijuttu sökönä. kolisee ajoittain ajaessa. sanokaapa kokeneemmat, voiko tolla ajaa vai onko riski, että rikkoo jotain pahemmin? kolissu jo pari viikkoa ja vielä pitäs 500km reissu tehdä, ennenku pääsee korjaamolle

take

Jos se vain kolisee väljyyttään niin ei suurempaa hätää pitäisi olla. Mutta jos sieltä on jotain pahasti rikki niin ei pyörää tue pystysuunnassa mikään muu kuin tolppa. Jos se pettää niin seurauksena voi olla pyörän taittuminen alle ja sen myötä iskarin, tukivarren, vetoakselin ja pahimmillaan jopa raidetangon vääntyminen. Että kannattaisi vähän tutkia. Tunkilla auto ylös ja jos jousi ja tolppa pysyy tukevasti paikallaan niin ei varmaan haittaa ajaminen, jos varovasti ajaa. Mutta sanotaanko näin että ainahan autolla voi ajaa jos se liikkuu, mutta jos minä joutuisin ottamaan jotain vastuuta, niin määräisin ajokieltoon ilman tarkempaa tietoa vian aiheuttajasta. Pyöräntuennan vikoihin pitää aina suhtautua vakavasti.