Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Primera -04, ilmastoinnin valo

Aloittaja EvilPig, tammikuu 07, 2013, 09:58:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

EvilPig

Moro!

Kyseessä siis Nissan Primera -04 kahden litran koneella. Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta sellaisesta viasta että ilmastoinnin valo palaa kokoajan? AC nappi ei reagoi mitenkään painalluksiin.

Ainoa tapa saada AC:n merkkivalo sammumaan on laittaa puhallusteho nolliin.


Tero-75

Onko sulla automaatiikka päällä? Koita ottaa se pois.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

EvilPig

Unohtui mainita että manuaalilla pitäisi olla. Ainakin taulussa niin lukee. :)

nissan-man

Meneekö tuossa ilmastointi automaattisesti päälle kun laittaa huurteenpoistolle?
P10 GA16DS

EvilPig