Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan sunnyn vm.1994 valo-ongelma

Aloittaja Pamppu, tammikuu 02, 2013, 20:17:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pamppu

Missähän mahtais olla vika kun toinen ajovalo ei pala kun käynnistää auton.Syttyy vasta  kun laittaa viiksestä valot päälle,jolloin pitkätkin saa päälle.Ennen syttyivät valot päälle automaattisesti kun laitto auton käymään.Kiitollinen olisin vihjeistä.

AkiH

Ajovaloautomatiikan boksi rikki. Löytyy ainakin tuon kuvan mukaan kuskin jalkatilasta, merkitty C-kirjaimella.

Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Rasvanippa

LainaaAjovaloautomatiikan boksi rikki. Löytyy ainakin tuon kuvan mukaan kuskin jalkatilasta, merkitty C-kirjaimella.



...eikä siinä vielä kaikki! Helppo korjata, kun aukaisee boksin ja muljaa tinalla kylmät juotokset. Tai ei tartte tinaakaan, kunhan käy kuumalla kolvilla tinaukset läpi. Yleensä aina korjaanuu.

Pamppu