Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

King capin rengaspaineet?

Aloittaja sunny94, tammikuu 03, 2013, 15:52:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sunny94

Eli paljonko tommosen rengaspaineet on talvirenkaissa?
Renkaat 205/16

matti43

Katteleppas hanskalokeron kannessa olevasta lapusta.
Matti ruotsista.

sunny94

Joo laitoin eteen 2.9 ja taakse oli muka jotain 3.6 :-?
Kyllä tuntu renkaat niin kovilta että huh huh voikohan pitää paikkansa?

Tare

LainaaJoo laitoin eteen 2.9 ja taakse oli muka jotain 3.6 :-?
Kyllä tuntu renkaat niin kovilta että huh huh voikohan pitää paikkansa?
Taitaa nuo arvot olla maximi kuormalla, tyhjänä taitaa olla jotain, etu 2,5 ja taka 2,3 baria, ainakin itse aikoinaan ajelin jollain tuollaisilla.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"