Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P12 sisävalot?

Aloittaja p12nissanisti, marraskuu 19, 2012, 19:50:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

p12nissanisti

Terve vaan! Tuli Priimaan pikku ongelma, sisävalojen polttimoita vaihtaessa paloi sulake. No ei se mitään uusi sulake ja sen jälkeen paloivat kokoajan, no vähän rävellystä ja nyt ei pala enää kuin katkaisimesta ei ota mitään kontaktia ovista eli ei syty ovia avatessa ja samalla meni myös ovissa olevat punavalot ja virtalukon ympäriltä valo pimeäksi... Onkohan noille jossakin sulake kun olevinaan kojelaudan alla vasemmalla ovat kaikki ehjiä...  :-?
Primera -04, Maxima -03,Ex P12 tekna traveller -05, Ex 2xP10 -91, Ex P11 -99 Ex Cherry -85 ja useampi muu... Niin ja Ex. jäärata finn :)Maxima -01 3.0 ja Maxima -05 3.0autom. Niin ja X-Trail -05

p12nissanisti

No nyt on syy selvillä ja korjattu, koritietokone joka sijaitsee rattipylväässä. Siitä oli palanut yksi transistori joka ei varmaan maksa kuin 10senttiä mutta sitähän ei luonnollisesti saa irrallaan. Onneksi paikallinen autosähkö löysi miljoonalaatikostaan samanlaisen joten kustannuksia koko revohkalle tuli 182e eli mitä opimme, no aina kun sähkön kanssa joutuu tekemisiin niin akun kenkä kannattaa irroittaa :D
LainaaTerve vaan! Tuli Priimaan pikku ongelma, sisävalojen polttimoita vaihtaessa paloi sulake. No ei se mitään uusi sulake ja sen jälkeen paloivat kokoajan, no vähän rävellystä ja nyt ei pala enää kuin katkaisimesta ei ota mitään kontaktia ovista eli ei syty ovia avatessa ja samalla meni myös ovissa olevat punavalot ja virtalukon ympäriltä valo pimeäksi... Onkohan noille jossakin sulake kun olevinaan kojelaudan alla vasemmalla ovat kaikki ehjiä...  :-?
Primera -04, Maxima -03,Ex P12 tekna traveller -05, Ex 2xP10 -91, Ex P11 -99 Ex Cherry -85 ja useampi muu... Niin ja Ex. jäärata finn :)Maxima -01 3.0 ja Maxima -05 3.0autom. Niin ja X-Trail -05