Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Sisävalot

Aloittaja p12nissanisti, marraskuu 16, 2012, 18:30:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

p12nissanisti

Mistähän saisi tilattua P12 Primeraan sisävalot, kun taisi tulla vähän kovakouraisesti vaihdettua poltinta ja valon kannasta on piirilevy poikki.. :'(
Primera -04, Maxima -03,Ex P12 tekna traveller -05, Ex 2xP10 -91, Ex P11 -99 Ex Cherry -85 ja useampi muu... Niin ja Ex. jäärata finn :)Maxima -01 3.0 ja Maxima -05 3.0autom. Niin ja X-Trail -05

Osku


p12nissanisti

 :)Joo, kiitos vinkistä. Vika onkin ns. koritietokoneessa ja uutena maksaa maltaita. Auto kävi AutoSähkössä ja siellä koetetaan jos eräs elektroniikkanero saisi vielä vanhan pelittämään.
Primera -04, Maxima -03,Ex P12 tekna traveller -05, Ex 2xP10 -91, Ex P11 -99 Ex Cherry -85 ja useampi muu... Niin ja Ex. jäärata finn :)Maxima -01 3.0 ja Maxima -05 3.0autom. Niin ja X-Trail -05