Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

primeran puhallin hyytyi

Aloittaja reetta, marraskuu 02, 2012, 18:23:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

reetta

Missähän vika kun primeran puhallin ja ilmastointi hyytyi kokonaan ?? Puhaltimen moottori on kunnossa ( korjaajan mukaan) ... apuva !!!

p11

No sulake on katsottu tietty... Vanhemman mallisessa primerassa oli mielestäni tuloilmakanavassa vastuslevy, johon nopeusvalinnasta meni johdot. Mulla oli tuosta levystä palanut pari johdinliuskaa ja osa nopeuksista ei toiminut. Vieläköhän moinen löytyy. Jos siitä on oikea liuska palanut, niin saattaa mennä koko puhallin pimeäksi. Löytyi jostain kun purki vähän repsikan jalkatilasta avautuvaa levyä irti.

Holmi

Mikäli kyseessä P12 malli niin veikkaisin etuvastusta.

Alppu

Meneekö suurinkin nopeus vastuksen kautta, vai jotenkin suoraan?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

reetta

Juu , sulakkeet on tarkastettu (kaikki, kun ei löydy mistään kaavioo mistä näkis mikä sulake on mikäkin...) ja malli on juurikin P12  :) !
Jos kyseessä on se etuvastus niin onko paha remppa ??

OH2KV

#5
Pyöriikö isoimmalla nopeudella?
Pyörii= etuvastuvika, helppo korjata.
Ei pyöri = sähkönsyöttö puuttuu, tai kollektori moottorista kulunut puhki, tai hiilet loppu moottorista.
Kolauttamalla moottorin kylkeen voi hiilivikainen ja kollektorivikainen pyöriä vielä jonkun aikaa.

Korjaajan mukaan moottori kunnossa= Viittaisi sähkönsyötön ongelmiin, mikäli korjaaja on Korjaaja, eikä "korjaaja"
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

reetta

Ei siinä tapahtunut millään nopeudella mitään.               Kyllä se ensimmäinenkin korjaaja oli ihan oikee korjaaja, vaikka ei kuntoon saanutkaan, mutta merkkihuollossa sitten saivat. Ja todellakin, yksi vastuksista oli sökö...
Nyt puhaltaa paremmin kun koskaan !!!!  ;)