Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Moniura laturinhihna ja kestävyys

Aloittaja nissan 4x4-57, marraskuu 03, 2012, 01:57:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nissan 4x4-57

Omistan NISSAN SUNNY 1,6 XLX 4x4,siitä meni laturinhihna riekaleiksi.Hihna oli merkkiä ROULUNUS ROFAN 4K1000 Made in Denmark.Liekkö hihna ollut löysällä vai oliko remmi tavallista heikompi.Auto ei ole tällä hetkellä rekisterissä ,mutta olisi mukava käyttää sitä "metsä-autona" 4-vedon takia.Mistä löytyisi helpoiten uusi hihna Oulun seudulta,vai pitäneekö kysellä kauempaa?Auto on noin vm-85-90 en tiedä tarkkaa kun on uusi tapaus minulle n. 2kk. :)
RAMI57

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

nissan 4x4-57

RAMI57