Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Hitachi Kaasuttimen räjäytyskuva

Aloittaja jouko8657, marraskuu 02, 2012, 06:57:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jouko8657

Meillä on Nissan Synny Sedan 1,5 litran koneella ja vuosimallia 1985. Päätimme poistaa automaatti imun. No poistimme liikaakin. Elikkä poistimme nopean tyhjäkäynnin vivuston. Ja nyt sitten on ongelmana, että kun käynnistää ja laittaa imun päälle pitää kaasua painaa juuri sopivasti ettei moottori sammuisi. Haluaisin kaasarin (Hitachi) räjäytyskuvan, mistähän sellaisen saisi. Tällä varmistetaan se, että kun laitamme vivut takaisin, että ne tulee varmasti heti oikein.
Batman 55 Rovaniemi

cedricfan

Suomennoksena "imu" tarkoittanee rikastinta eli ryyppyä, eikä imua.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.