Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

nissan sunny ga16ds sytkä

Aloittaja Joni48, lokakuu 19, 2012, 15:25:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joni48

Sattusko keltään löytyyn tietoo tai/ja kuvia tuon sunnyn ga16ds koneen virranjakajalta lähtevistä piuhoista mikä menee minnekki... jakajalta lähtee 4 piuhaa: ohut musta,ohut valkonen (molemmat ruskeen piuhan/kuoren sisäs), valko-musta, musta-hopee raidallinen. ja puolassa 2 piuhaa. keltanen, ja paksu puna-musta. mitkä näistä mahtaa mennä ohjain boksille? boksissa 3 piuhaa.(valkone,musta-hopeet raidaidat,keltanen-hopeet raidat)ja mihin kuuluu tulla virta mitkä on maa piuhoja? kiitos avusta jo etukäteen! :D

Datsuuna

Oliskohan tästä yhtään apua:

RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Joni48

LainaaOliskohan tästä yhtään apua:

Kiitos erittäin paljon tuosta kaaviosta!!! uskon että ongelma ratkeaa nyt kun on oikea kytky kaavio ;D

Joni48

elikäst tuosta kaaviosta oli kyllä jotain apua mutta siinnä ei näy mihin piuhoihin syötetään virta ja mitkä maihin. kyse on tekniikan vaihdosta niin siksy tullut ongelmia sähköjen kanssa. kone on otettu y10 sunnystä ja istutettu n13 keulalle. jos vaikka joku viitsisi kertoa mihin ecm:män piuhoista syötetään virta että saan sytkän toimimaan. kiitokset etukäteen!
8-)