Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

X-trail mittaristo pimeänä

Aloittaja Jack Bauer, lokakuu 23, 2012, 20:30:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jack Bauer

Toivottavasti joku osaa auttaa. 2003 x-trailin kojetaulu on pimeänä mutta mittarit toimii. Sulakkeista en löytänyt viallista. V-mäinen ajaa pimeällä kun nopeuden joutuu arvioimaan perstuntumalla ja jokainen peltipoliisi saa aikaan jarrutusreaktion. Onko joku tyyppivika ja mikä neuvoksi?

Jylppy

Tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä.. Onhan valot laitettu päälle viiksestä? -Meinaan ns. "päivävaloasennossa" mittaristo on pimeänä.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Jack Bauer

Ei ole tyhmiä kysymyksiä... ;)
Valot on kyllä päällä ja pitkätkin menee tarvittaessa päälle. Lisävinkit otetaan mielellään vastaan ennen auton huoltamolle kiikuttamista...

Jylppy

Suljetaan nyt nää helpoimmat pois, joten lisää tyhmiä kysymyksiä.. Eihän mittariston valojen kirkkaudensäädin oo minimissään (jos semmoinen löytyy)? Sulakerasiakin kannattaa tsekata, että kaikki sulakkeet on varmasti ehjiä (ei siis silmämääräisesti katsottuna, vaan vaikkapa yleismittarilla mitattuna).

Ja se perinteinen, onko tehty stereokytkentöjä/tms. viime aikoina? -Tosin X-Trailissa pitäisi (siis huom. PITÄISI) olla jo maajohtokin auton johtonipussa, kun kerran -99 Primerassakin oli. Useammassa nissanissa kun on auton johtonipun ISO-liittimessä maajohdon paikalla mittariston himmennykseen liittyvä johto, ja kun mankan ISO-liittimessä on siinä kohdalla maajohto, niin silloin mittaristo pimenee.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75