Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeraa ostamassa

Aloittaja Pehe, lokakuu 10, 2012, 13:29:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pehe

Olen ostamassa uudempi korista 1.6 farmari Primeraa ja kysyisinkin nyt kokeneemmilta kokemuksia ko. mallista. Onko 2002 ensimmäinen vuosi kun tätä oli tarjolla Suomessa.
Mihinkä kannattaisi kiinnittää huomiota, onko tyyppivikoja, ruosteherkät paikat jne. Olen katellu n. 200-250tkm ajettuja. Onko noilla kilometreillä odotettavissa isompia huoltoja?
Kiitos jo ennakkoon kommenteista.

mcgangsta

Mihin hintaan sä tuollaista olet ostamassa?

+200tkm on jo aika paljon, vaikka periaatteessa tietysti huollot ovat perus vuosihuoltoja, mutta ainahan jotain voi kosahtaa.

Itsellä on -05 vuoden, samaisella koneella oleva malli. Mitään ruostekohtia ei ainakaan vielä ole tullut ja muutenkin ihan päheä peli.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

Pehe

Onko +200tkm tosiaan jo paljon nissanille? Tuon verran ajetut sopii nettiauton mukaan mun budjettiin.

mcgangsta

Eikai se liikaa ole, riippuen tietty kuinka kauan meinaat sillä ajella :]

Kyllähän hyvin huollettu auto kestää, mutta kun ikää tulee niin tietty enemmän ja enemmän kuluu rahaa varaosiin :)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

JJM

Omasta mielestä se vähän yli 200tkm ajettu on turvallisempi ostos kuin 150-160tkm ajettu. Eiköhän tuohon kilsamäärään mennessä esim. jarrut ole kerran jo uusittu ja muutakin kuluvaa osaa.

Nissaneissa alle 300tkm on vähän ja uskaltaa aina ostaa jos huoltoja on edes yritetty tehdä.