Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera moottorin tukikumit.

Aloittaja kurttu, lokakuu 02, 2012, 10:47:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kurttu

Onko kukaan vaihtanut moottorin tukikumeja? Niitä ei taida saada kuin merkkiliikkeesta ja hinta varmaan sen mukainen.

Kyrsii kaupunkiajossa se nytkyttäminen vedon ja moottorijarrutukseken välimaastossa. Myöskin paikaltaan lähteminen on nyykähtelyn riemua.

Sama juttu kun lähtee ajamaan ja moottori on kylmä eikä käy vielä ihan tasaisesti pintakaasulla niin kaikki nykimiset tuntuu moninkertaisina.

patakettu

Almeraan olen vaihtanu tuommoset tukikumit ja noita primeraan saa myös, jos haluaa halvemmalla päästä ja ei tarvii uusia noitten jälkeen.  ;D

Energy suspensiolta saa myös ja taitaa powerfleksiltä kans löytyä..
Noita saa yksittäisenäkin tilattua, mutta yleensä se koneen takana oleva tukikumi on hajalla jos kone pääsee pahemmin heilahteleen kiihdytellessä.
Almera neo vvl SR20VE

kurttu

Oon kyllä selaillu nettiä ja energy suspensioninkin sivuja. mutta olen päätynyt siihen että saa vain marmoririskiltä. Mulla on primerassa 1.8 kone.

Miten on muuten, tuntuuko kovasti moottorin tärinät umpipuslien kanssa?

patakettu

Kyllähän noilla saa paikatkin hampaista tippumaan moottorin käydessä ainakin alussa, mutta ajan kans hieman näyttäny tasottuvan..  :D
Jos alimaiset tukikumit moottorin edestä ja takaa vaihtaa tuskin samanlaista tärinä/räminä efektiä saa aikaseksi.
Almera neo vvl SR20VE