Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan 2D Sunny -91 käyntiongelma

Aloittaja AnttiH, kesäkuu 04, 2012, 14:20:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AnttiH

Eli tyhjäkäynti röpöttää kahdella pytyllä. Kierroksilla käy normaalisti. Tulpat, virranjakaja, virranjakajan kansi vaihdettu ja tulpan johtoja kokeiltu toisesta autosta.

Puristuspaineet :

1. 11,5
2. 11,5
3.  9,5
4.  9,5

Päästöt katsastuksessa :

tyhjäkäynti :

CO% : 0
CO2  : 11,5
HC ppm : 30
O2 : 5,1

kierroksilla :

CO% : 1,2
CO2  : 14,5
HC ppm : 26
O2 : 0

Lambda : 96

Katsastus jäi vain päästöistä kiinni. Olen tuore kaveri auton ratissa, joten hirveästi en näistä ymmärrä. Kertokaa jotain  :)

AnttiH

Lisäys : Pytyt 3 ja 4 siis ei käy tyhjäkäynnillä.

nissan-man

LainaaLisäys : Pytyt 3 ja 4 siis ei käy tyhjäkäynnillä.
ei käy ollenkaan tyhjäkäynnillä?, ei varmasti kahdella pytyllä saataisi noin "hyviä" päästöarvoja tyhjäkäynnillä.
P10 GA16DS

Alppu

Veikataan kannentiiviste...

Onko toi joku sähkökaasari?
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

matti.l

laurel c31 2.0/nissan vanette 2.3
/ sunny n13/bluebird t12
n14 sunny, jälkikasvun laurel c31 2,8 Turbodiesel.

matti43

Imusarjan tiiviste :-??
Matti ruotsista.

AnttiH

On sähkökaasari. Kaasarin ja ilmanputsarin väliltä näkyis olevan joku letku poikki.