Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

KingCab vm 1998, kaasu "nykii" kovassa vauhdissa

Aloittaja Aku Kankaanpää, toukokuu 25, 2012, 16:56:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aku Kankaanpää

Eli tuollainen 1998 vm 2.5TD nissan tuli ostettua, muuten toimii ok mutta jotain ongelmaa tuntuisi polttoaineen syötön osalta olevan kun ajetaan yli 100km/h tai jos oikein polkee kiihdytyksessä. Tuntuu että syöttö "pätkii". Ajettu 238tkm, ei tietoa milloin viimeksi polttoaineen suodatin vaihdettu.

Mistä lähtisitte liikkeelle, uusi suodatin vai onko jossain anturissa, polttoainepumpussa tai sen letkustossa ollut vikaa
näissä

TUntuu että noin 3000/min kierrosluvulla ongelma alkaa ja sen yli on vaikea nostaa kierroksia