Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera P11-144 2.0 oven sisällä kolisee

Aloittaja Mökkimicra88, toukokuu 22, 2012, 16:26:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mökkimicra88

Hei,

Elegance Wagonin vm. 2000 kuskin puolen oven sisällä, keskivaiheilla ovea, on alkanut napse, joka alkaa ottaa ajaessa jo päähän. Oven sisällä on ilmeisesti keskuslukituksen yksikkö, sähköikkunoiden sähkölaitteita tai joku muu (johtonippu yms?) irti, joka kolisee jokaisessa tien epätasaisuudessa. Miten ovipaneeli irtoaa, kun siinä ei ole ruuveja sisäpuolella missään, ei kahvassa eikä muualla paneelissa? Onko se kammettava vain jollain taltalla irti reunoistaan ovesta vaihe vaiheelta, että pääsisi katsomaan, mikä siellä oikein on irti?

Mökkimicra88