Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan Primera Bensapumppu (PIKA)

Aloittaja Jartsa, tammikuu 30, 2012, 23:23:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jartsa

ajattelin nyt kysyä näin enemmän asioista tietäviltä että mitkä bensapumput ovat yhteensopivia ja suosituimpia motonet "Nissan Primera SLX 2.0 -94" malliin.
Bensapumppuhan on siis tankin sisäinen.

Olisiko tuo mahdollisesti yhteensopiva vai olisiko mahdollisesti vielä parempikin yhteensopiva:
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=28-1210

En oikein tiedä näistä..  :D

take

Oot kyllä pihalla kun lumiukko kesällä. Ei taida oikeen paineet piisata ruiskukoneeseen. Eikä kyllä toimi tankkiin asennettuna mitenkään vaikka minkälaisella purkalla virittäisit. Menee pensa pumpun kuorien sisälle ja oikosulkuun koko vehje ja tuurilla palaa autokin. Varaosaluettelosta löytyy sopiva. Katso sieltä:
http://kauppa.motonet.fi/motonet/varaosat/NISSAN_PRIMERA_P10/W10_90-%3E96

nissan-man

Ite laitoin 2.0primeraan skylinen pensapumpun  8-) ;D
P10 GA16DS

Jylppy

LainaaIte laitoin 2.0primeraan skylinen pensapumpun  8-) ;D

Eli hyväksihavaittu Walbro pitäis sopia Primeraankin:

http://www.z-power.fi/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=66
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

cedricfan

AIna ihmetellyt miksi Walbro olisi hyvä :o
Silloin kun esim Saab vaihtoi Boschin Walbroon, niin pumppukauppa alkoi käydä vauhdilla ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

nissan-man

Lainaa

Eli hyväksihavaittu Walbro pitäis sopia Primeraankin:

http://www.z-power.fi/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=66
Ihan suoraan se ei sinne mene, esim imusihdin joutuu vaihtaa entisestä. ja piti jotain jättää  välistä pois että sopi siihen "telineeseen" vai mikä se on..
P10 GA16DS

Jylppy

Piti tossa S14:ssa myös käyttää orkkissihtiä Walbron kanssa, mutta muuten passas paikalleen nätisti. Liekkö primerassa hieman erilainen kiinnike, tiedä häntä.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75