Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera-02 p12,ilmalukko....

Aloittaja Primula, joulukuu 01, 2011, 16:43:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Primula

eli tuli vaihdettua jäähdytinnesteet.Ilmeisesti jossain kohtaa on ilmaa kun flekti on päällä koko ajan ja nestettä jäi laittamatta ehkä jotain litra.Letkustoa olen puristellut rystyset valkoisena.Miten ilmat saisi helpoiten pois,mitään ilmaruuvin tapaista en mistään kohtaa moottoria löytänyt?

cedricfan

Lämpönamiska kuuman asentoon, moottori lämpimäksi ja keula ylös esim jyrkkään ylämäkeen, ja korkki auki jäähdytysjärjestelmästä. Sitten pikkusen kaasuttelua ja letkujen puristelua niin pitäisi ilmat tulla kiertoon ja painovoimalla ulos.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Primula

Lämpönamiskalla tarkoittanet sisälämmitysjärjestelmän säätönappulaa kojelaudassa....ko?

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Primula

ok,kiitti....tän jälkeen tuleekin sitten tukku lisää kysymyksiä jossain vaiheessa,peräjälkeen kaikenlaista vikaa,tämän siitä saa kun samalla kotterolla ajaa 200000  :-/