Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

kyllä se wanhakin kehrää :)

Aloittaja ismi, marraskuu 19, 2011, 12:06:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ismi

jonkin aikaa jos tota tonnista ropaillu ja leimalle ensviikolla olis tarkotus(paprut on vaan kateissa luovaria lukuunottamatta ni saattaa vähän mutkistaa)
vaan tää sama temppuhan oli juutuubissa kun teinit bimmereillään pullisteli.ei jää wanha pekkaa pahemmaksi :)

http://s116.photobucket.com/albums/o26/yrmeli_2006/?action=view&current=datsunpurr-1.mp4
tatsuni ommun ratsuni

E.P.

Joku joskus sanoi, että sopivasti väljä moottori käy erittäin tasaisesti.  ::)
Micra 1.0 Avec vm.1999

Alppu

Mulla oli joskus tatsuni A12 koneella ja todella tasaisesti kävi, eikä ollut väljä.  :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

ismi

heh ei oo tämä! koneessa on kaikki uutta,jopa porattu...
vielä yksi vena ihan hienoisesti nakuttaa.. tai no, nakutus ei ole oikea sana.pitää tuulenohutta ääntä.
senki kuulee vaan kun laittaa korvan venakoppaan kii...
pakko se on vielä aukasta :)
tässä on muuten pakko kiittää ja kumartaa kaikkia jotka on osia armollisesti myyneet.(nikkejä en nyt muista)
ja asevelihinta ei ole tarpeeksi kunnioittava sana siihen.
ilman tätä forumia en ikuna olis saanu kasaan tuota riemua.

(lakki pois) ja kiitos!!
tatsuni ommun ratsuni