Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

king cab -89

Aloittaja makke80, marraskuu 09, 2011, 19:44:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

makke80

morjensta!

käytin tuossa uskollista sotaratsuani leimalla ja se jäi kiini siitä kuorma venttiilistä ku ei muka pelannu. noh se on vaihettu ja sillee ja nyt ku jarruja on yritetty ilmata ni ei. ilmaa ei tuu mistään ja pääsylinterin tiivisteetki on uudet ja poljin se vaan painuu laattiaan!!! menee kohta järki! oisko mitään pikku tipsii heittää aiheesta!!!  :o

matti43

Täytä tippakannu jarrunesteellä ja laita muoviletku nokkaan ja sen toinen pää ilmausnippeliin. Löysää nippeliä ja pumppaa nestettä takakautta systeemiin. Mutta tyhjennä pääsylinterin
kuppi nesteestä. Muuten tulee tulva konehuoneeseen. Jarruneste ei ole terveellistä maalipinnoille. Siinä "kuorma venttiilissä" on myös ilmausnippeli, mikä pitää ilmata ensin.
Näin olen saanut ilmat pois omista King Cabeista.
Matti ruotsista.

makke80

jahas! no sehän pitää kokeilla sitte semmostaki systeemiä. kiitos vain vinkistä!!! :)