Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Almera N15 valoautomatiikka

Aloittaja Klankki, marraskuu 08, 2011, 11:03:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Klankki

Ongelma: Oikean puoleinen ajovalo ei toimi "päivävalo" asennossa lainkaan.
Valot päälle katkaisijasta niin toimii.
Ongelma siis taitaa olla siinä harmaassa releköntissä
kuskin jalkatilan sivussa mustan muovilärpäkeen takana,johon menee kaksi johtonivaskaa?

Kysymys kuuluu mitähän sanoo katsuri?
Kelpaako jos valot kuitenkin toimii kytkimestä kääntämällä,
valoautomatiikahan ei ole pakollinen varuste?

Vai pitäisikö koko automatiikka jotenkin ohittaa?
Accord 2.4 Executive Tourer 6M/T -07  Almera N15 1,6Si -98

Datsuuna


Helppo korjata itse ja foorumilta löytyy ohjeet  :)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Untski

Kummalta puolelta noita korjausohjeita löytyy vieras vai jäsen?

ILVES-Joe

Parissakin Nissanissa minulla tuota ongelmaa on ollut ja katsastuksessa todettiin että on lisävaruste ei tarvi toimia koska valot toimii normaalisti katkaisija kääntämällä.
Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

lassin

LainaaParissakin Nissanissa minulla tuota ongelmaa on ollut ja katsastuksessa todettiin että on lisävaruste ei tarvi toimia koska valot toimii normaalisti katkaisija kääntämällä.

Sama juttu, katsastettu K10 ja K11 samalla valovialla, ei ongelmia.

Datsuuna

LainaaKummalta puolelta noita korjausohjeita löytyy vieras vai jäsen?
En muista varmaan saattoi olla jäsenpuolella  :-[ en ole itse tällä hetkellä enää jäsen. DNSF-kerhon puolelta pitäisi ainakin löytyä muut mallit osastolta.  :)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti