Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera 1999 1.6 ei käynnisty kunnolla!!!

Aloittaja primera1999, marraskuu 02, 2011, 18:48:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

primera1999

HEI!

ELI PRIMERA 1999 1.6 ei käynnisty kunnolla, vaikka uusi akku.

Onko vikana startti vai akun laturi?

- Uudella akulla, joka on eilen vaihdettu ajettu vain pientä väliä...
- Ajovalot ajaessa kirkkaat...
- Kun akku laitettiin niin ekat kerrat starttas tosi hyvin ...nyt (yhden päivän päästä) enää ei niin hyvin...eron huomaa

---Primera1999

datsunpower

Paljonko on latausjännite? Laturin jännitteensäädin viallinen? Kiehuttaa akun paskaksi.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

primera1999

En tiedä tuosta... jännitteestä... mutta korjaamolla vaihtoivat akun... jos ne ois kattonu samalla sen jännitteen... no eipä siinä... Palaillaan

primera1999

Vika oli startissa hintaa startti ja työ FIXUSliikkeessä 90osa + 60työ=150€