Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Ajovalopesuri ongelma

Aloittaja Blackass, lokakuu 31, 2011, 16:27:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Blackass

Eli vuoden -95 primerasta pistin ajovalojen pesurit päälle, mutta kun koitin pistää pois päältä niin pesurit vain jatkoivat toimintaansa. Koitin kaikkia tapoja miten ne saisi pois päältä, katsoin myös ohjekirjasta ja päättelin että pesurien pois kytkeminen on rikki. Eli tarvisin jotain ohjeita millai ne saisi pois päältä.

AkiH

Oliko tässä pyyhinmalliset pesurit? Jos on, niin pääsevätkö pyyhkimet kunnolla perusasentoonsa?
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83