Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

tietoa kyseisestä mallista

Aloittaja orja84, toukokuu 09, 2009, 18:58:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

orja84


kyselin joskus vuosia sitten täältä autostani ja nyt en muista kaikkea. auto muistaakseni on datsun c110 skyline? kyselisin että onko tietoa montako tuotu suomeen ja montako ajossa. kiinnostukseni autoon heräsi taas ja nyt ajattelin saada sen kuntoon! kiitos jo etukäteen!

orja84

en näköjään kuvaa osaa laittaa.... daiju kun olen!!! ;D

Jylppy

#2
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

orja84

#3


http://orjanen84.kuvat.fi/kuvat/            tuolta kuva löytyy

cedricfan

#4
Skyline, meillä "240K-GT", mallisarja C110, tuontiohjelmassa 1973 tyypillä KHLGC110. Tuontimäärä jokunen sata, rekisteröimiskelpoiset projektit mukaan lukien hengissä tusina?
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

StanLaurel

LainaaSkyline, meillä "240K-GT", mallisarja C110, tuontiohjelmassa 1973 tyypillä KHLGC110. Tuontimäärä jokunen sata, rekisteröimiskelpoiset projektit mukaan lukien hengissä tusina?

Mistä toi muutama sata tulee? maahantuojan mukaan niitä on ensirekisteröity 1973-77 välisenä aikana 44 kpl. Muuttoautoina on tullut jokunen? ja pari taitaa olla myyty ulkomaille. 2007 vuoden lopussa rekisterissä oli 5 kpl (-73 2 kpl, -74 2 kpl ja -76 1 kpl).
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

cedricfan

Hatusta vetäsin, sä kun korjaat nämä lukemat helpommin jos on jotain pielessä ;)
Ja päättelyllä siitä mitä noita oli mun vanhimma himassa olevan tilaston mukaan eli 1997 14kpl.

Tarkemman 2002 alkuvuonna mukaan noita "240 K" oli rekisterissä:
1973      3      
1974      5
1976      1      
1979      2      
1980      5

Eli 9 kpl C110 joten hämmästyttävän hyvä selviämisprosentti verrattuna muihin kupeisiin :o
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

orja84

kiitos tiedoista. että harvinainen on!!!!

jsskangas

Terve

Mikä on kyseisen auton nykyinen tila, onko kunnostettu vai kenties myynnissä?

Olisin kiinnostunut ostamaan.