Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Micra K10-n termostaatti

Aloittaja mak10, lokakuu 24, 2011, 22:39:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mak10

Tietääkö joku,löytyykö -88 malliin kuumempaa kuin 88C termaria?
Entä tarviiko vaihdon yhteydessä järjestelmä ilmata?

matti43

Wahlerilla on termostaatti, millä on numero WA3044.90. Se on
90 asteinen ja ne on hyvälaatuisia. Järjestelmää ei tarvi ilmata erikoisemmin. Nesteet sisään ja ajoksi.
Matti ruotsista.

mak10

Kiitos hyvästä vastauksesta:)
Pitänee kokeilla,kun ei taida löytyä kuumempaa?

AkiH

Mihin siinä vielä kuumempaa tarvitsee? :-? Hyvin nuo ovat jo sillä 88°C termarilla lämmenneet.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

BA

Jos sisälle ei tule lämmintä niin lämmityslaitteen kenno on todennäkösesti tukossa...

88 pitäs riittää ihan täysin tollaseen, jos nyt ei siperian talveen lähdetä...


mak10

LainaaMihin siinä vielä kuumempaa tarvitsee? :-? Hyvin nuo ovat jo sillä 88°C termarilla lämmenneet.
Ok.
Näyttä mittarin neula alle puoliväliä.Sen perusteella.
Palamistalouden/kulutuksen kannalta on edullista korkea lämpötila,eikö vaan?Toki Nissanin inssit ovat aikanaan tuon tutkineet.Ottinevatko Pohjolaa huomioon?
Eräässä merkissä kun vaihtui 87-92-een,niin muutos oli radikaali.
Täytyypä laittaa tuo termari kattilaan levylle lämpömittarin kanssa.

cedricfan

Lainaa
Näyttä mittarin neula alle puoliväliä.Sen perusteella.
Ja tämänikäisessä kulkimessa ei ole mikään peruste. Ensimmäiseksi tsekkaa se TODELLINEN moottorinlämpötila:
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

VHi

Micrassa muutenkaan tuo lämpöviisari harvoin nousee edes puolen välin tienoille ja lämpöä riittää silti.
K10 1.0 GL vm. 85 HTX-586 | Myytyjä: 1 x K11, 6 x K10