Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P11-144 Ledit Mittaristoon

Aloittaja Hevepe, lokakuu 21, 2011, 22:19:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hevepe

Eli minkähänlaiset ledit menee tuohon primeraan p11-144? tuolla on niinkusta 3 isompaa polttimoa ja sit 3 todella pientä sekä 6 keskikokosta.

cedricfan

Mikä kanta? Lasikantaisia kun ei ole kuin kahta kokoa: kannan leveys 10mm tai 5mm ::)
Jäsenpuolella olisi pitkä hyvä keskustelu led-korvikkeista...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Hevepe

#2
-

Jylppy

#3
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Hevepe

#4
jokohan toimis?




luulen että sinne tulee se 3kpl (T10), taustavaloiks ja sitten 2kpl (T10) keskikonsoliin, sekä 3 miniä lcd-näytölle.

Mutta korjatkaa jos olen väärässä. koska haluaisin tilata oikeat ledit ensimmäsellä kerralla :D

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Hevepe

#6
LainaaKolmea eri polttimoa siellä näyttäis olevan, joskaan tuosta kuvasta ei näe tyyppiä.

http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/2001_1/type_86/body_electrical/instrument_meter_and_gauge/illustration_1/




jep, vielä ku saa selville ne oikeet kannat vai mitkä onkaan niin sitten pääsen tilailemaan

cedricfan

www.motonet.fi
Tuoltakin löytyy vastausta siitä kannasta ::)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Hevepe

Nyt on sitten ledit tilattu. T10 kannalla ja 3 miniä. Toivottavasti käyvät

Hevepe

JA VÄÄRINHÄN SE TILAUS MENI, VOI #!@#¤%. Nähtävästi ovat sitten T5-kantaiset, voi #!@#¤%, ku ei noista ota selvää.

Hevepe

eli jos jollain samanalainen auto ku miulla eli primera p11-144, jossa mittariston takan vähemmän polttimoita kuin p11:ssa. niin jos voisi kertoa että mitkä ledit käy mittaristooni, sekä keskikonsoliin. autom. ilmastointi www.xenonled.com. Tuolta sivulta jos kerrotte oikeat tuotteet

Tsun-Tee

LainaaKolmea eri polttimoa siellä näyttäis olevan, joskaan tuosta kuvasta ei näe tyyppiä.

[/url]
Siinähän lukkee että onko kyseessä sininen musta vai keltainen se kanta. Varaosaliikkeen tiskillä vieraillen näkee minkä kokoinen se on kun pyytää esimerkit eteensä.  ;)

Hevepe

LainaaKolmea eri polttimoa siellä näyttäis olevan, joskaan tuosta kuvasta ei näe tyyppiä.

[/url]
Siinähän lukkee että onko kyseessä sininen musta vai keltainen se kanta. Varaosaliikkeen tiskillä vieraillen näkee minkä kokoinen se on kun pyytää esimerkit eteensä.  ;)


Jep, eli noita mustia pitäs saada, koska nehän toimii taustavaloina. No kaippas se pitää jossain liikkeessä käydä, jos ei kukaan osaa täällä sanoa