Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primeran öljytiiviste

Aloittaja Markom1984, lokakuu 18, 2011, 14:43:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Markom1984

Mistä löytys Primera P11 öljytiiviste laatikkoon mihin tulee vasemman puolen vetoakseli?

Jos ei löydy muualta ku merkkihuollosta niin mitä mahtaa siellä maksaa?

Jylppy

Onko tuonkokoinen:

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=27-9236

Tuskin tuo marmoritiskilläkään montaa euroa maksaa.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Markom1984

Kysyin motonetistä mutta ei siellä ollu.

Näyttäs olevan mitat 40x65x20.

Meni vetoakseli poikki ja muut osat on jo tiedossa vaan pitäs tuo tiiviste saaha.

Pitää varsin soittaa merkkihuoltoon mitä mahtaa maksaa.
Jos ei sit joku sattus tietään jotain halvempaa paikkaa.

Jylppy

#3
Kyllähän noita stefoja myyviä liikkeitä löytyy lähes joka paikkakunnalta. Esim. tuolta voi katella jälleenmyyjiä:

http://www.tiivistekeskus.fi/fi/jalleenmyyjat/

Mallin kanssa kun menee, niin löytyy kyllä sopiva (akselin paksuuskin tarttee tietää).
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

cedricfan

Ja laakeriliikkeet ;)
Kannattaa sitten kertoa myös käyttö, että on oikea kestävyys. Plus onko yksihuulinen vai pölysuojalisähuulella, ja onko ns kätisyys eli ne pienet vinot harjanteet sinä tiivistyshuulessa..
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Markom1984

Tuo on vähä erikoisemman näkönen niin en tiiä mahtasko löytyä noista.

Laitoin autokeskukselle postia ja sais tilaamalla. Hintaa 17e. Ei nyt hirveen paha.

Markom1984

Eivät vaan lähetä postin kautta niin eipä sitä saanutkaan sieltä.
Etsintä jatkuu sitten.

Lähin liike varmaan 500 kilsan päässä.

Markom1984

Johan se löyty. Pörhöllä oli hyllyssä ja aiko lähettää matkahuoltoon.

:)
Saa tuon auton joskus vielä liikkeelle.