Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

kingcab 2,4 bensakone takkuilee pahasti!

Aloittaja mercury, lokakuu 19, 2011, 10:16:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mercury

eli hommasin tuollaisen kingin 2,4l koneella.. melko siisti vehjes ja 190tkm ajettu.. myyjä kehui että vähän automaattiryyppy saattaa takkuilla..

availin putsarin pois edestä niin ryypyn läpänvipu oli sidottu sähköjohdolla yhteen ja samaan asentoon..

noh, siihen varsinaiseen ongelmaan..

12,5litralla bensaa pääsi 56km.. eli kulutus on melkein 30l/100km

ajossa ei kaasua uskalla painaa yhtään ettei moottori tukehdu.. jos painaa niin vetoloppuu kokonaan! putsari oli aivan nokea täynnä..

tilasin ajan perussäätöjen tarkistukseen mutta tuo rikkinäinen ryyppy vaivaa.. osia ei saa mistään!!

jos jollain on myydä mulle toimiva kaasari niin laittaa s-postia..

meneekö tähän 2,4l mikään muu kaasari?