Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

mistä kaasarin korjaussarja 1000 dasseen?

Aloittaja ismi, lokakuu 12, 2011, 14:50:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ismi

tuollaselle olis tarvetta.vaan jonsei mitn löydy niin on itse tehtävä puusta.
nyt paikallaa A15:sta karporaattori ja hyvin pelaa vaan haluisin kuitenki orkkiksen paikalleen.
hassu siin se kiihdytyspumppu kunnei minkäänlaisia tiivisteitä..
tatsuni ommun ratsuni

ikilika

Saatko jostain selville mikä on tiivistesarjan numero? Mulla on vanhaa varaosakaupan hyllyjen tyhjennyksistä jäänyttä tiiviste/korjaussarja varastoa kymmenittäin, muttei niissä kerrota mihin autoon sarja on tarkotettu, ainoastaan numerosarjoja...
Nissan pick-up -89, td25 2wd

ruoska

LainaaSaatko jostain selville mikä on tiivistesarjan numero? Mulla on vanhaa varaosakaupan hyllyjen tyhjennyksistä jäänyttä tiiviste/korjaussarja varastoa kymmenittäin, muttei niissä kerrota mihin autoon sarja on tarkotettu, ainoastaan numerosarjoja...

vanhassa keyster luettelossa on tommonen korj.sarjan numero 16010-18028/k11-423H

ikilika

Menen talliin tutkimaan jos vaikka sattuis tärppäämään.
Nissan pick-up -89, td25 2wd

C 110 ratsuni

Kaikkiin A koneiden kaasareihin passaa sama tiivistesarja,A15:n sarjassa on kannentiivisteesä pienikohta leikatava isommaksi ja hyvin pieni reikä tukittava.
primera 2,0 sport -00

ismi

LainaaKaikkiin A koneiden kaasareihin passaa sama tiivistesarja,A15:n sarjassa on kannentiivisteesä pienikohta leikatava isommaksi ja hyvin pieni reikä tukittava.
mun edellisen 150y:n mukana tuli semmonen ja jonka vaihdoinkin sillon. mutta kiihdytyspumppu on erilainen niissä.
siin oli kumitiivisteellä oleva ja tossa tonnisessa on vaan messinkilieriö misson muutama ura. vaan ei siin.parempihan se kuminen on.
vaan jossellanen löytyy ni mielelläni näkisin että se omistajaa vaihtaa :)
tatsuni ommun ratsuni

C 110 ratsuni

Eiköhän sinne se kuminen mäntäkin passaa paikoilleen.
primera 2,0 sport -00

ismi

tatsuni ommun ratsuni

ruoska

ismi

kyllä siitä ainakin joitain osia käy.
siin A15 sarjassa mikä aikonaan vaihtelin oli ylimääräistäkin kilkettä mukana.
tatsuni ommun ratsuni