Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Plussat ja miinukset: Nissan Almera n15 vm. 1999

Aloittaja alevai, lokakuu 15, 2011, 18:09:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

alevai

Sanokaa tämän auton plussia ja miinuksia. Kannattaako ostaa vai ei?

AkiH

Luotettavahan se on perinteiseen Nissan-tyyliin ja valmistettu Japanissa. Ruostuakin se kyllä valitettavasti osaa.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Alppu

#2
LainaaLuotettavahan se on perinteiseen Nissan-tyyliin ja valmistettu Japanissa. Ruostuakin se kyllä valitettavasti osaa.


Tuossahan se olennaisin taitaa olla.

Eli ruosteen määrän ja laadun tarkastus.  :D
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Maca

LainaaSanokaa tämän auton plussia ja miinuksia. Kannattaako ostaa vai ei?
Bensa vai diesel? 1.4, 1.6 vai 2.0? sedan vai HB? Hinta? Mittarilukema? Tarkenna nyt hiukan, niin on helpompi spekuloida.  :)
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.